اخذ پذیرش و انجام خدمات دانشجویی از دانشگاه‌های معتبر فرانسه
  • 021-81090
  • شنبه تا پنجشنبه (09:00 - 17:00)

10 زبان برتر که تقاضای بیشتری برای تجارت دارند

تجارت امروزی مبتنی بر تجارت جهانی است و مرزهای بین المللی دیگر دلیلی برای عدم گسترش تجارت شما نیست.  شما باید کار خود را به محبوب ترین زبان های دنیا منتشر کنید تا افراد زیادی در سراسر جهان بتوانند کار شما را بشناسند.
در واقع برای جذب بازدید کننده به سایت تجاری خود باید زبان های مورد نظر مخاطبین خود را در گزینه های ترجمه قرار دهید. شما می توانید این قابلیت را ایجاد کنید که زبان سایت خود را در اکثر زبان های دنیا بومی سازی کنید و برای محصولات خود به زبان های مختلف دفترچه راهنما تهیه کنید.  اینکه از چه استراتژی برای ترجمه و بومی سازی کسب و کار خود استفاده می کنید بسیار مهم است زیرا این امر باعث گسترش روابط بین المللی و معرفی کسب و کار شما در سطح جهانی می شود.  در حال حاضر، حدود 6909 زبان زنده شناخته شده در جهان وجود دارد، بنابراین قطعاً تصمیم سختی است که روی چندین زبان سرمایه گذاری کنید و یک زبان برای سایت خود انتخاب کنید.  شما باید زبان را بر اساس بازار هدف خود بومی سازی کنید. می توانید از رقبای خود کمک بگیرید، یعنی تحقیق کنید که از چه زبان هایی برای معرفی کسب و کار خود به مخاطبان خود استفاده می کنند.  استراتژی بومی سازی گام بزرگی برای پیشرفت است. بخش مهمی از این امر به مدیریت موثر محتوای دیجیتال بستگی دارد. علاوه بر این، هنگام بومی سازی، باید استراتژی هایی برای ارتباطات جهانی و مدیریت محتوای دیجیتال در زمینه رشد کسب و کار و پیشی گرفتن از رقبا و فعالیت ها انجام دهید.


در زیر لیستی از ده زبان وجود دارد که به شما کمک می کند تجارت خود را توسعه دهید و مخاطبان زیادی را جذب کنید:

انگلیسی زبان تجارت و آموزش است.  بیش از یک سوم مردم جهان می توانند این زبان را بفهمند و در 94 کشور جهان حدود 340 میلیون نفر به زبان مادری صحبت می کنند.
انگلیسی زبان رسمی 20 سازمان بین المللی است.
در اکثر کشورهای غیر انگلیسی زبان، این زبان به عنوان زبان خارجی اصلی در مدارس تدریس می شود.
این زبان با حدود 949 میلیون کاربر پرکاربردترین زبان در اینترنت است و اکثر وب سایت های دنیا مطالب خود را به این زبان به اشتراک می گذارند.
بنابراین این زبان برای هر فردی که قصد فعالیت در سطح بین المللی را دارد ضروری است.

زبان انگلیسی در تجارت

 2- چینی
 چینی زبان مادری حدود یک میلیارد نفر در جهان است که تقریباً 14/4 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد.
 این کشور به دلیل رشد اقتصادی بسیار چشمگیرش به اقتصاد شماره یک جهان تبدیل شده است. تسلط به زبان چینی یک امتیاز مثبت برای شما در بازار اقتصاد جهانی است، زیرا اکثر مردم از محصولات ساخت چین و برون سپاری مشاغل در چین استفاده می کنند، یادگیری این زبان یک فرصت شغلی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.
نکته مهم برای نیاز به یادگیری زبان چینی استفاده کم زبان انگلیسی در چین است که یادگیری زبان چینی را برای یک تاجر ضروری می کند.
 نکته مهم برای نیاز به یادگیری زبان چینی استفاده کم زبان انگلیسی در چین است که یادگیری زبان چینی را برای یک تاجر ضروری می کند. این زبان دومین زبان محبوب کاربران اینترنت است و اگر چین به تجارت روزافزون خود در سطح جامعه بین المللی ادامه دهد، می توان انتظار داشت که چینی جایگزین انگلیسی شود.

گویش ساده چینی ماندارین نام دارد. اگر قصد دارید از مترجم استفاده کنید، باید مترجم ماندارین یا کانتونی را انتخاب کنید و اگر می خواهید متنی را ترجمه کنید، به یک نویسنده ساده یا سنتی چینی نیاز دارید.  جمعیت زیاد چین و اقتصاد در حال توسعه و رونق تجارت آن باعث می شود تا هر تاجر باهوشی یک گزینه زبان چینی را به وب سایت خود اضافه کند تا به مردم چین و تجار چینی دسترسی پیدا کند.
زبان چینی در تجارت

 

ممکن است اسپانیایی به عنوان یک زبان تجاری در نظر گرفته نشود، اما با توجه به بیش از 400 میلیون اسپانیایی زبان در جهان، این زبان پس از ماندارین رایج ترین زبان مادری در جهان محسوب می شود. تسلط بر زبان اسپانیایی، به ویژه برای تجار آمریکای لاتین، می تواند تجارت آنها را رونق بخشد. در آمریکا، ایالات متحده آمریکا، جمعیت اسپانیایی زبان حدود 37/6 میلیون نفر است و احتمال دو برابر شدن این جمعیت تا سال 2050 وجود دارد. علاوه بر موارد فوق، طبق اعلام شورای بریتانیا، اسپانیایی یک نقش مفید در 34 درصد مشاغل بریتانیا. مکزیک دارای شبکه گسترده ای از موافقت نامه های تجاری دوجانبه است و بازترین تجارت را در جهان دارد و توسط بریتانیا به عنوان کشور اولویت دار برای آموزش بین المللی شناخته شده است و اکثریت جمعیت آن اسپانیایی صحبت می کنند.
زبان اسپانیایی در تجارت

 زبان عربی زبان رسمی 28 کشور آسیایی و آفریقایی است که 295 میلیون نفر از آن استفاده و صحبت می کنند. 6 کشور عرب زبان جزو 50 بازار صادراتی کالا در بریتانیا هستند و در مجموع تأثیر اقتصادی این کشورهای عربی بر اقتصاد انگلیس بیشتر از چین، اسپانیا و ایتالیا است. در منطقه خاورمیانه تقریباً همه کشورها به زبان رسمی عربی صحبت می کنند و یا دارای جمعیت عرب زبان هستند که به دلیل وجود منابع غنی در این منطقه است. از نظر امنیتی همیشه وضعیت نابسامانی وجود دارد و این دلیل نیاز بیشتر تجار عرب زبان به ایجاد روابط است. فرآیندهای مرتبط با اینترنت در خاورمیانه در حال افزایش است، در حالی که اکثر مردم عرب زبان در منطقه فقط به زبان عربی صحبت می کنند، بنابراین ترجمه عربی آنلاین برای تجارت شما محتوای وب سایت می تواند امتیاز خوبی برای جذب سرمایه باشد.

علاوه بر این، رقبای شما قطعا زبان عربی را به لیست سایت خود اضافه خواهند کرد زیرا منطقه خاورمیانه و کشورهای عرب زبان اغلب تولید ناخالص داخلی بسیار پایینی دارند و ثروت خود را از جاذبه های گردشگری و منابع زیرزمینی به دست آورده اند. بنابراین اگر قصد ارائه خدمات به این کشورها را به زبان عربی دارید، این احتمال وجود دارد که با آغوش باز از شما و تجارت استقبال کنند.
زبان عربی در تجارت

 5. آلمانی
آلمانی توسط 95 میلیون نفر صحبت می شود.  این زبان چهارمین زبان مورد استفاده در وب است.
آلمانی زبان اقتصادی در آلمان، اتریش، بلژیک، سوئیس، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین است.
در کل 210 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند.
پیشرو بودن اقتصاد اروپا و یکی از اقتصادهای پیشرو در جهان و سومین شرکت کننده بزرگ در زمینه علوم تحقیقاتی و توسعه علوم نوین، زبان آلمانی را به یکی از زبان های علمی پژوهشی در علوم نرم پزشکی و پزشکی تبدیل کرده است. علوم روانشناسی
بسیاری از شرکت های آلمانی در زمینه علم و فناوری پیشروان مشهور جهانی هستند و به همین دلیل بر کار خود تسلط زیادی دارند.

یکی از بهترین شرکت هایی که می توانید در کسب و کار خود داشته باشید، امضا و همکاری با یک شرکت آلمانی است زیرا این شرکت ها در کار خود بسیار مسلط هستند.

زبان آلمانی در تجارت

  6. کشورهای پرتغالی زبان

بر اساس گزارش یونسکو، زبان پرتغالی پس از انگلیسی در اروپا به سرعت در حال رشد است و این زبان به ویژه در آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی قابلیت رشد بیشتری دارد، بنابراین می توان گفت که زبان پرتغالی یکی از زبان هایی است که  به شما کمک کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

زبان پرتغالی در تجارت

 7. روسی

 

زبان روسی هشتمین زبان رایج در جهان است که بیش از 155 میلیون نفر به زبان روسی به عنوان زبان مادری خود صحبت می کنند و دومین زبان پرکاربرد در وب است. روسیه یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان است که همواره در حال افزایش نفوذ در جامعه بین المللی است. روسیه علیرغم تحریم های اقتصادی آمریکا و اتحادیه اروپا، همواره یکی از برترین اقتصادهای جهان محسوب می شود. زبان روسی یکی از زبان های رسمی سازمان ملل متحد، سازمان امنیت و همکاری اروپا و سازمان همکاری شانگهای است که این زبان را به یک زبان بسیار مهم در روابط بین المللی و دیپلماتیک و تجارت تبدیل کرده است.
معنای ساعت روسی و ذخایر بافت شهری و قدمت تاریخی آن و اقتصاد در حال توسعه بر جذابیت این کشور برای تجارت افزوده است.
مسکو دارای بیشترین جمعیت ثروتمند و میلیاردر در جهان است.
زبان روسی یکی از زبان های اصلی در علوم فنی و مهندسی است.

افراد روسی زبان اغلب توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را ندارند و این باعث می شود که محتوای روسی زبان کمک بزرگی به گسترش تجارت شما کند.

زبان روسی در تجارت

 8-فرانسوی
زبان فرانسه با 75 میلیون گویش ور در 39 کشور بسیار محبوب است.  تخمین زده می شود که حدود 220 میلیون نفر زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم یاد گرفته اند و پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2050 به حدود 750 میلیون نفر برسد. حدود 102 میلیون کاربر اینترنت از زبان فرانسه استفاده می کنند.
پس از برگزیت، اتحادیه اروپا بیشتر از فرانسه استفاده می کند، اگرچه انگلیسی هنوز زبان اول در اروپا است.
فرانسه زبان اصلی سازمان ملل متحد و تجارت جهانی و چندین سازمان بین المللی است.
این زبان همچنین زبان رسمی سه کشور در حال توسعه آفریقا است. اکثر کشورهای آفریقایی به این زبان صحبت می کنند و برخی از مردم به این زبان صحبت می کنند.

پس با یادگیری این زبان یا امکان تولید محتوا به این زبان می توانید بازار خوبی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

زبان فرانسه در تجارت

 9. ژاپنی
ژاپنی این زبان 130 میلیون گویش ور دارد که عمدتاً در ژاپن زندگی می کنند. این ششمین زبان کاربران اینترنت است.
و در سال 2016 مبلغ 88 میلیارد دلار در حوزه الکترونیک فروخته شد، بنابراین این کشور سومین اقتصاد برتر جهان است.
ژاپن بازار صادراتی وسیع و منبع خوبی برای سرمایه گذاری است.
ژاپن دومین سرمایه گذار بزرگ جهان در زمینه علم و تحقیقات است و شرکت های ژاپنی این کشور را به کشوری ممتاز در حوزه فناوری تبدیل کرده اند.

ژاپن 250000 کارگر ربات دارد و تعداد آنها هر سال در حال افزایش است، بنابراین این کشور همیشه در حال پیشرفت اقتصادی بزرگ است و انتظار می رود تا سال 2050 بیش از 70 میلیارد دلار درآمد رباتیک داشته باشد.

زبان ژاپنی در تجارت

 10. هندی
یکی از بهترین زبان ها در زمینه بومی سازی زبان هندی است زیرا این کشور یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین کشورهای جهان است و از نظر اقتصادی به سرعت در حال رشد است.
هندی با 260 میلیون گویش ور بومی پنجمین زبان پرگویش در جهان است.
این کشور یکی از بزرگترین مصرف کنندگان در جهان است و همچنین تنوع فرهنگی، منابع طبیعی و تنوع آب و هوایی در هند قطعا سرمایه گذاری و گردشگران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.
زبان هندی در کنار پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت با رشد بسیار زیاد ۶۶ درصدی در رتبه های برتر زبان های آنلاین قرار گرفته و در رتبه ۳۴ قرار گرفته است.

 بر این اساس، هند بازار تجاری مناسبی برای کار دارد، بنابراین می توانید با در دسترس قرار دادن محتوای وب سایت خود به زبان هندی، توجه هندی زبانان را به تجارت خود جلب کنید.
زبان هندی در تجارت

صرف نظر از اینکه چه زبان یا زبان هایی را برای محتوای خود در نظر می گیرید، باید بدانید که باید زبان را به سایت خود اضافه کنید و در این صورت بازدیدکنندگان سایت شما چند برابر می شوند.
البته بسته به وسعت یا وسعت کار شما، زبان های دیگری نیز ممکن است در لیست شما قرار گیرد که می تواند به شما کمک کند.

در اینجا فقط به 10 زبان پرگویش دنیا اشاره شده است و ممکن است این تعداد زبان کم و بیش برای کسب و کار شما باشد که می توانید با توجه به شخصی سازی سایت خود آن ها را اضافه یا کم کنید.


  • پانزده دلیل مهم برای یادگیری زبان فرانسوی

    از بین همه‌ی زبان‌های موجود، زبان فرانسوی محبوب‌ترین زبان برای یادگیری است. این زبان در سراسر جهان موردعلاقه قرارگرفته شده است. علاوه بر اینکه یادگیری زبان دوم، قدرت حافظه‌ی شمارا افزایش می‌دهد، پتانسیل اقتصادی زبان فرانسه سبب یک تأثیر چشم‌گیر در زندگ...
  • پنج دلیل برای یادگیری تلفظ انگلیسی

    ممکن است دوست داشته باشید که مانند انگلیسی‌زبانان صحبت کنید و یا اینکه قصد داشته باشید که تجارت خود را بهبود ببخشید و یا اینکه از مزایای لهجه انگلیسی خود بهره ببرید.  برای همه این کارها باید بتوانیم که انگلیسی را مانند کسایی که زبان مادری‌شان است، تلفظ...
  • ده نصیحت زبان‌آموزان زبان فرانسوی برای تازه‌کاران

    مطابق بیانات انجمن  Talk in French در طی یک نظرسنجی از زبان آموزان زبان فرانسه در فیس‌بوک، که بهترین توصیه‌ای که تابه‌حال در مورد نحوه یادگیری زبان فرانسوی داشته‌اند چه بوده است؟ می‌خواهیم به بررسی نظرات پرتکرار بپردازیم . حال، قصد داریم به بررسی نکات م...
  • آزمون دولینگو چیست؟

    آزمون دولینگو ، یک آزمون اندازه‌گیری تسلط بر زبان انگلیسی است که اغلب برای دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود. این آزمون سبب می‌شود که آنچه یک دانشجوی بین‌الملل برای نشان دادن سطح انگلیسی خود لازم دارد، کاملاً مشخص شود . آزمون دولینگو، یک آزمون برای سنج...
  • راهنمای جامع نوشتن یک مقاله کوتاه به زبان انگلیسی (مناسب برای بخش رایتینگ)

    تمام آنچه هنگام نوشتن یک مقاله زبان انگلیسی به آن نیاز پیدا می‌کنید را در اینجا بررسی می‌کنیم. برای داشتن یک نمره خوب در آزمون‌های زبان بخش رایتینگ شما نیاز دارید که تمرین بسیاری انجام دهید و چه‌بهتر این موضوع را فراتر از یک آزمون در نظر بگیرید تا بت...
  • 10 زبان سخت دنیا

    در دنیا بیش از ۶ هزار گویش متفاوت وجود دارد که مشتق گرفته از نزدیک ۲۰۰ زبان مختلف دنیا است. ممکن است بسیاری از افراد متوجه سختی زبان مادری خود نباشد اما هنگامی‌که یک فردی که قصد یادگیری زبان دوم را دارد و سعی می‌کند که زبان دیگری را یاد بگیرد متوجه می...
X

جهت ارتباط با واحد آموزش مجازی روی کارشناس مربوطه کلیک نمایید.
تلفن: 81090 - 021

      ارتباط و مشاوره رایگان (WhatsApp)
Close and go back to page